wtorek, 19 sierpnia 2014

Ostatni dzień wolności:(

Witam wszystkich serdecznie:D
Smutno mi, bo moja wolność na nowo zostanie uwięziona w gorących murach Łodzi. Czas wracać do pracy... Nie będę narzekać, ponieważ wrócę także do wspaniałych ludzi, przyjaciół i znajomych<3
Ostatni dzień na działce spędzam na wypoczywaniu, czytaniu, błogim lenistwie. Trening zaliczę dopiero w domu. Dziś bieganie:D Jest to jedna z moich ulubionych form treningu. Ma bardzo wiele zalet. Przede wszystkim szybko spalamy zbędne kilogramy, ale również dbamy o zdrowie. Polepszamy kondycję naszego serca, płuc, zmniejsza się cholesterol, żyły stają się elastyczniejsze. Podczas biegania dostarczamy więcej tlenu (dlatego ważne jest, żeby biegać z dala od ulic i centrum miast), dzięki czemu nasze tkanki są lepiej odżywione, w efekcie jesteśmy mniej narażeni na choroby układu krążenia. Mnie bieganie pozwala się zrelaksować, zmniejszyć stres, z którym każdy spotyka się w codziennym życiu. Uwielbiam wykonywać ten rodzaj treningu zaraz przed snem. Wtedy mam wspaniałe sny, rano wstaję wypoczęta i pełna energii.
Należy pamiętać, aby nie biegać po chodnikach, ulicach, ponieważ nie jest to korzystne dla naszych kolan.
I w tym jest problem... Nie powinno się biegać po betonie, najlepiej w lesie, ale nie zawsze jest ku temu okazja. Jak ćwiczę  sama wieczorem, to nie mogę zastosować się do swoich własnych rad ze względów bezpieczeństwa. Nie wyobrażam sobie, aby wejść do lasu po ciemku. Na sama myśl mam dreszcze, więc dbając o kondycję pogarszam stan stawów... Staram się, w miarę możliwości wykonywać treningi o wcześniejszej porze, kiedy jest widno, ale wtedy męczę się o wiele szybciej, mam mniej energii, nie jestem w stanie pobijać swoich rekordów (Jak na razie wynosi 17 km!).


Nie mając nic konkretnego do wykonania, człowiekowi zaczyna odbijać. Wzięłam aparat fotograficzny i zaczęłam cykać zdjęcia wszystkiego, a najlepszymi modelami są zwierzaki! Moje dwa małe szczęścia! Nie obyło się również bez sweet foci:D Oto efekty mojej zabawy:
Czy one nie są cudowne? Moje kochane<3

Uśmiech to najpiękniejszy makijaż kobiety:>


 Na działce nie tylko wypoczywam, znalazłam także czas na pracę. Oczywiście się nie przemęczam:>  Inżynierzy BHP nie byliby zadowoleni ze stroju robotniczego, ale trudno:D
Moje mało okrągłe dzieło...

Pozdrawiam:*
Kamila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz